invitation

close your eyes
open up your soul
hear the silence
and feel...
between the lines

Sonntag, 12. April 2009

Shabby Heart


Dieses zauberhafte Motiv habe ich bei Jenny entdeckt und musste es einfach sticken :)
I've found this enchanting motive at Jenny's blog and I simply had to stitch it :)

Ist es nicht wunderschön?

Isn't it beautiful?

Jenny stellt es kostenlos zur Verfügung,wer möchte kann es hier downloaden.

Jenny makes it available for free, you can download it here if you want .

Dear Jenny, thank you for sharing this enchanting design!

Kommentare:

  1. Barbara, what BEAUTIFUL colours and fabrics you used! So very pretty!!
    Will you be making the next block as well? I'm so pleased you liked the design. :-)

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Barbara,

    die Motive, die Du in letzter Zeit zeigst machen wirklich Lust auf sticken. Du meine Güte, wann habe ich das letzte Mal gestickt?? Da war ich noch im Gymnasium.....*ächz*

    LG von Jule und ich wünsche Dir noch ein gesegnetes Osterfest

    AntwortenLöschen
  3. I love the colours you ahve used ..it looks beautiful well done,
    cheers Vickie

    AntwortenLöschen
  4. Your block is beautiful. I have the pattern but have not had time to make mine yet.

    AntwortenLöschen
  5. Deine Stickerei - umwerfend, das gefällt mir so gut, da möchte ich am liebsten auch gleich beginnen.
    einen lieben Gruß Elfi

    AntwortenLöschen